Resepi Lasagna Daging Lembu Berkeju Paling Sedap

Resepi Lasagna Daging Lembu Berkeju Paling Sedap Langkah Demi Langkah







Cuba ini resepi lasagna enak dengan lapisan pasta, daging lembu tanah dan tiga jenis keju - makan malam Itali sempurna untuk perayaan hari raya.
bahan-bahan

Bahan
12 mi lasagna mentah

1 bekas (24 oz) 4% kecil dadih keju

1 bekas (15 oz) keju ricotta

2 biji telur, sedikit dipukul

1/2 cawan basil pesto dalam peti sejuk

garam 1 sudu teh

2 1/2 cawan mozzarella dicincang keju (10 oz)

1 lb tanpa lemak (sekurang-kurangnya 80%) daging lembu tanah

1/2 cawan bawang dicincang halus (1 sederhana)

2 balang (24 oz setiap satu) tomato dan selasih pasta sos

Cara-cara masak lasagna daging

    1. ketuhar 1 Heat kepada 375 ° F. Semburan 13x9 inci (3-liter) kaca mangkuk pembakar dengan semburan masak. Cook dan longkang mi lasagna seperti yang diarahkan pada pakej, menggunakan masa masak minimum.
    2 Sementara itu, di dalam mangkuk sederhana, kacau bersama-sama keju kotej, ricotta keju, telur, pesto dan garam. Masukkan 1 cawan keju mozzarella. Mengetepikan.
    3 Dalam kuali 12 inci, memasak daging lembu dan bawang lebih 5 hingga 7 minit sederhana tinggi haba, kacau sekali-sekala, sehingga daging lembu dimasak dengan sempurna; longkang. Masukkan sos pasta.
    4 Spread 1 cawan campuran daging lembu dalam hidangan penaik; atas dengan 3 mi dan 2 1/2 cawan campuran keju. Top dengan 3 mi, 2 cawan campuran daging lembu dan 3 lagi mi. Top dengan baki campuran keju, 3 mi dan baki campuran daging lembu. Taburkan dengan baki 1 1/2 cawan keju mozzarella.
    5 Cover; membakar 40 hingga 45 minit. Mendedahkan; bakar 20 minit lagi atau sehingga keju perang. Biarkan 10 hingga 15 minit sebelum dihidangkan.

Kredit:
http://crabalanched.tumblr.com/

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Translate