Resepi Lasagna Ravioli Paling Mudah, 4 Bahan Je!

Apabila anda rasa basi ini, anda akan fikir ia datang dari, dari-calar resepi rumit. Benar-benar, walaupun, ia bermula dengan ravioli beku dan hanya mempunyai tiga bahan-bahan lain.



Resepi ini adalah cepat dan mudah! Aku separuh tanah daging lembu, dan separuh tidak daging (untuk anak perempuan saya) Tidak perlu dikatakan ia hanya kira-kira hilang. Saya menggunakan bayam & keju ravioli ini. resepi yang hebat! Sangat mudah!

Absolutely FANTASTIC! Resepi sedap ini adalah begitu serba boleh yang boleh diubah dengan bahan-bahan yang berbeza mengikut cita rasa yang. Saya berjaya untuk makan malam malam tadi & suami saya terus meracau mengenainya. Berikut adalah perubahan saya, digunakan ayam belanda tanah (sekatan pemakanan) dan bukannya daging lembu, ravioli Portobello cendawan & rendah lemak dicincang keju gabungan Itali, sedikit keju Romano, Tuscan campuran herba. Masak ayam belanda tanah kemudian ditambah sos pasta kepadanya dalam periuk yang sama. Diikuti resepi dari sana & ditaburkan 2 sudu besar keju Romano parut di atas. Saya membuat pagi semalam ini dan meninggalkan ia di dalam peti sejuk, lalu membawanya kepada temp bilik. 2 jam sebelum baking. Terus terang, saya lebih membuat ini daripada lasagna, kerana yang lebih mudah, lebih ringan & sedap. Patricia, terima kasih banyak untuk berkongsi resepi indah anda. Ini adalah penjaga dalam fail resepi saya.


Bahan
    1 paun daging lembu tanah
    1 jar (28 auns) sos spageti
    1 pakej (25 auns) sosej beku atau ravioli keju
    1-1 / 2 cawan (6 auns) dicincang keju sambilan skim mozzarella


Cara-cara

    Dalam kuali yang besar, masak daging lembu dengan api yang sederhana sehingga tidak lagi merah jambu; longkang. Dalam lancar 2-1 / 2-qt. hidangan penaik, lapisan ketiga sos spageti, separuh daripada ravioli dan daging, dan keju 1/2 cawan; lapisan berulang. Atas dengan baki sos dan keju.
    Tutup dan bakar pada suhu 400 ° selama 40-45 minit atau sehingga dipanaskan melalui. Hasil: 6-8 hidangan.

Kredit: http://www.tasteofhome.com/

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Translate